Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kamkow1984 | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Kowalik adresŁódź zarejestrowany25.08.2008 @18:24:55 ostatnio na stronie03.10.2008 @18:57:59

Dopiero zaczynam zabawe w fotografieMam nadzieje ze w miare jakos mi to pojdzie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5480531
digarty23 komentarze314 posty na forum0

komputer / sprzęt
Początkowo Nikon L1, a teraz Sony H5. Następna będzie lustrzanka jak uzbieram i zdecyduje się na jakąś dobrą

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jadwisia    03.10.2008 @18:47:25
dziekuje ślicznie
_______
http://jadwisia.digart.pl/digarty/ zapraszam do siebie moze niemam najlepszych prac ale ciesze sie z kazdego komentarza i staram sie uczyć
~monia78    23.09.2008 @20:09:09
dzięki
_______
"Dwie rzeczy nie mają granic:wszechświat i ludzka głupota"A. Einstein
~jadwisia    23.09.2008 @19:53:31
ciesze sie ze sie podoba
_______
http://jadwisia.digart.pl/digarty/ zapraszam do siebie moze niemam najlepszych prac ale ciesze sie z kazdego komentarza i staram sie uczyć
~EwaEk    22.09.2008 @22:14:10
Dziękuję.
_______
nie uśmiechał się wciąż ocierał łzy.
~mike1006    22.09.2008 @20:48:32
tak tak. Zwracam honor!! ale i tak jest świetna:D
~ewab    22.09.2008 @18:51:12
Dziekuje Kamil... milo mi pozdrawiam
-kama17    22.09.2008 @18:46:37
dziekuje za obserwacje
~EwaEk    21.09.2008 @18:05:51
Dziękuję.
_______
nie uśmiechał się wciąż ocierał łzy.
~ewab    21.09.2008 @07:22:34
Wiem, wiem juz..przypomnialam sobie ale juz puscilam tekst.. To bylo mile zmrożenie Kamil i tak fajnie i milo sie patrzy na takie scenerie kiedy jeszcze do zimy troche zostalo...
~ewab    21.09.2008 @07:18:31
Zmrożenie...? Nie wiem o czym mowisz, za rano chyba Dziekuje i milego dnia
~bardi3    20.09.2008 @15:39:29
jasne ja stawiam zawsze szczerą ocene jak coś mi się nie podoba, komentuje i sugeruje wg. mnie "lepsze rozwiązania" pozdrawiam
~bardi3    20.09.2008 @15:35:10
pozwól, że poobserwuję troszke
~bardi3    20.09.2008 @15:31:25
dzięki
~zabaniak    20.09.2008 @08:05:21
pozdrawiam
_______
bez zbędnych słów jestem także http://zabaniak13.digart.pl/
~bara1983    20.09.2008 @07:04:41
dziękuje
~nielot82    17.09.2008 @21:19:17
dzięki bardzo
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~marynka1012    17.09.2008 @18:27:33
thx : )
_______
..
~Bravos    17.09.2008 @17:33:54
dzięki za dodanie
_______
'Zacznij działać. Przekonasz się ,że czas stanie się Twoim sprzymierzeńcem,a nie wrogiem '
~nielot82    16.09.2008 @21:21:11
dzięki bardzo za wizytę
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~marynka1012    16.09.2008 @19:18:51
thx : )
_______
..
~nielot82    15.09.2008 @18:14:03
na łące, na żwirowni, na bagnach
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~EwaEk    15.09.2008 @17:41:02
Dziękuję.
_______
nie uśmiechał się wciąż ocierał łzy.
~nielot82    15.09.2008 @13:45:23
dzięki
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~EwaEk    14.09.2008 @20:35:04
Dziękuję.
_______
nie uśmiechał się wciąż ocierał łzy.
~nielot82    14.09.2008 @10:21:59

_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt